Brochuredesign for teknisk skole

Brochure på 40 sider, udarbedet for AARHUS TECH - teknisk skole. Alle erhvervsuddannelser er repræsenteret, opdelt under hvert center. Formatet er A4 på tværformat, derfor er en papirkvalitet nøje udvalgt med en høj bulk, så man både bevare en god tykkelse, men også en optimal stivhed i helhedsoplevelsen. Omslaget har fået en mat kachering. Se brochuren i pdf.

grafiker-julekort-design

Grafisk design af julekort

3-fløjet julekort, designet for AARHUS TECH i 2013. Papirkvaliteten er Majestic® Luxus Digital, real silver, der med sin ensartet glinsende metallisk overflade giver papiret en sølvlignende-effekt. Kortet er digitalt trykt pga. formatet og den specielle trykmetode, som denne papirkvalitet kræver. Rensdyret er udstandset som et ophæng og den tredie fløj er lavet med en perforering, så du kan rive fløjen af når du har trykket ophænget ud. Tilbage har du således et almindeligt 4-sidet julekort.

HTX studiekalender

En studiekalender i tre versioner blev udarbejdet. Designet til hjemmebrug. Den kan hænges op i hjemmet hos forældrerne, så de også har mulighed for at følge med i, hvad der sker i løbet af studieåret på AARHUS TECH - Teknisk Gymnasium.

Grafisk opsætning af brochure

HTX brochuren er på 20 sider, 170 gr. silk med 300 gr. i omslag. Omslaget har fået en flot mat kachering. En PDF af brochuren ligger online på aarhustech.dk

design branding annonce

Design af branding annonce

En helside annonce blev indrykket. Budskabet var at brande AARHUS TECH som en god og attraktiv arbejdsplads.

design branding annonce

Nyhed på AARHUS TECH

Nyheden om EUX blev bragt i aviserne med en mindre annonce, 176x115mm. Farveprofilen til avis var inclusiv. Den mørke blå er særligt tilpasset i farveværdierne til avistryk - og ramte godt!

layout af busreklame

Layout idéer til busreklame

AARHUS TECh brandes på flere bybusser i Aarhus. Her er ét udkast.

design branding annonce

Annonce for transportområdet

Flere kursister til efteruddannelserne inden for transportområdet skulle tiltrækkes via annoncering. Et billede blev udvalgt og overskriften der passede blev sat op efter designguiden.

Annonce for CAD kurser

En avisannonce for kurser i 3D CAD blev udarbejdet. Billedet blev tonet ned i de kulørte farver, så det ramte godt ind i de grå og røde nuancer og skabte en god helhed.

Direct mail for grafiske kurser

Direct mail blev sendt til trykkerier og andre grafiske virksomheder for at skabe opmærksomheden om de nye kurser på AARHUS TECH.

design branding annonce

Profilbrochure for HTX

AARHUS TECH - Teknisk Gymnasium har igen i år fået udbejdet en profilbrochure. Teamet og designet er ført videre fra en tidligere kampagne. I uge 32 kommer den fra trykkeriet...vi glæder os allerede!

Postkort udsendt til nye elever

Nye elever blev mindet om skolestarten i august, postkortet modtog de med posten før sommerferien. A5-postkortet blev digitalt trykt på 200 gr. silk, 4+1; CMYK med fletning af navne og adresser. Alle mærker fra PostDK blev godkendt og dermed påtrykt.